Innen tájékozódj, hogy ne rontsd el

Hogyha érdekel a többszemélyes kft alapítása, akkor feltétlenül nézd meg a Gross Office oldalát, ahol minden ehhez kapcsolódó információt megtalálsz.

Rengeteget írnak arról, hogy mi a cégalapítás menete 2025-ben. Miben változtak a szabályok az előző évekhez képest, és milyen költségekkel kell számolni. Arról is előre tájékoztatnak, hogy milyen feltételekhez van kötve a cégalapítás, tehát előre készülhet az ember, hogy mivel rendelkezzen, ha bele akar vágni ebbe. Azt is kifejtik, hogy kft és bt alapítása között mi a különbség, így végig lehet gondolni, hogy melyik cégforma éri meg jobban. Az egyszemélyes és a többszemélyes kft alapításáról is írnak, hogy melyikre mi vonatkozik.

Jó ötlet a többi cikküket is megnézni, mert sokat lehet tanulni belőlük. Ők egyébként szoros kapcsolatban vannak ügyvédi irodákkal, hogy jogtiszta válaszokat adjanak az ügyfeleknek minden kérdésére. Amellett egy Bisnode által minősített, pénzügyileg stabil cégről van szó, ami azt jelenti, hogy megbízhatóak, szavahihetőek, leinformálhatóak. Így tényleg bárki nyugodtan fordulhat hozzájuk, ráadásul 14+ éves tapasztalattal rendelkeznek.

Amellett, hogy remek tanácsokkal látnak el, ha egy- vagy többszemélyes kft alapításáról kérdezzük őket, székhelyszolgáltatásuk is van, Budapesten vagy akár Újlengyelben. Bármelyik kiváló választás, a cég jól jár vele, hiszen millió dolgot elintéznek helyettünk, ha őket választjuk székhelyszolgáltatónak. Ez teljesen legális, biztosítanak egy hivatalos székhelycímet, amit ezután használhatunk. Sok szolgáltatásuk ehhez kapcsolódóan megkönnyíti a cégvezető életét, például a posta intézése az egyik, amit vállalnak – átveszik a székhelyre beérkező küldeményeket, értesítenek róla, beszkennelik, és egy hónapban egyszer el is postázzák oda, ahová kérjük. Kihelyezik a cégtáblát, és a hatóságok intézkedéseit tűrik, beengedik őket a székhelyre, ha hivatalos látogatást tesznek. Sok előnye van, ha nem az otthonunkat nevezzük meg a cég székhelyének. Újlengyel iparűzési adót sem szed, így azzal a választással duplán jól járunk.

Miért is fontos ez? Hát mert egy költöztetéssel foglalkozó cég is szeretne jól megélni, és remek fizetést adni a dolgozóinak. Ehhez fontosak a biztos alapok, és jobb, ha minél többet tud spórolni az ember. Tehát kimondhatjuk, hogy költöztetéssel kapcsolatos vállalkozás számára is jól jöhetnek például ezek az infók – mint az ismerősöm esetében, akinek köszönhetően először hallottam a Gross-ról.

Amint említettem, kifogástalan oldal a Gross Office, mert amellett, hogy tárgyalják a többszemélyes kft alapításának témáját, kifejtik azt, hogy hány ember alapíthat egy céget, mi az apport, és mi a feltétele, és írnak arról is, hogy mi legyen a cég neve, milyen megfontolandó tippek vannak ezzel kapcsolatban, mert korántsem mindegy, hogy hogyan nevezzük el a céget.

Beszélnek az adózásról, s még azt is összeszedték pontokban, hogy mik a leggyakoribb bakik, amiket el szoktak követni emberek, mikor céget alapítanak – hogy neked már ne kelljen ugyanezeket elismételni. Mindent összegezve én örülök neki, hogy rájuk találtam, mert sok időt és baklövést megspórolok magamnak azzal, hogy átolvasom a cikkeiket. Fel is hívhatom őket, vagy írhatok is nekik, hogy konzultáljunk, ha konkrét kérdésem lenne, vagy a tanácsukat kérném. Szerintem megéri, akkor is, ha költöztető-, és akkor is, ha bármilyen más céged van.